אנו מכריזים בזאת על הקמת פינה חדשה בבלוג – Designers junk stuffs

מה מסתתר מאחורי השם המסתורי של הפינה...?

אין כמו לסיים את השבוע בתחושת ניצחון. מאיפה אני מקבל את התחושה הזאת? אני שמח ששאלתם.

לפני הכל, השבוע התגברתי על הצטננות קשה שלקחה ממני את הכוחות לכתוב פוסט חדש ("וואו, כל כך שמחים שהבראת…"). בהמשך, כדי להוכיח לעצמי שהכללים ברכבת ישראל באמת עובדים ניסיתי כל יום לא לבצע כלל אחר – מה שהביא אותי לחזור הביתה עצבני ומעוך אבל בשורה התחתונה, זה עובד, צדקתי! (מילה שמשום מה אני לא זוכה להגיד הרבה ליד חברה שלי). ולסיום – הקרם דה'לה קרם (זהירות! ספוילר לשבוע הבא) אחרי שבועיים של עבודה קשה ומייגעת (אך מספקת) הועלה עיצוב אתר חדש שעשיתי לרשת. האתר עדיין בהקמה, אבל רוב הסיכויים שתשמעו עליו בקרוב (כמה סודות בפוסט אחד.. אחח הייתי צריך להיות שב"כניק).

עם כל האירועים האלה הייתם מצפים ממני לשבת בשקט ולסיים עוד עונה של "איך פגשתי את אמא". אבל לא! אני גאה לפתוח פינה חדשה בבלוג שתקרא: Designers Junk Stuffs.

הרעיון של הפינה הוא להביא בתדירות גבוהה כלים גרפיים כמו מברשות, טקסטורות, פונטים מיוחדים, רקעים, פאטרנים וכו' כדי לעזור לכם במלאכת העיצוב כדי להכפיל את מס' הכניסות לבלוג. אז נכון, בלתי אפשרי מתמטית להכפיל מס' אין סופי, ונכון, מדובר בתוכן – איך לומר זאת באופן עדין?-  "זבל" אבל היי, זה לא שבד"כ התכנים בבלוג מדורגים כאיכותיים ביחס לרשת כך שמדובר בנזק גמדי ובלתי מזיק בעליל. את כל הפוסטים הקשורים לפינה תוכלו למצוא בעמוד החדש שבתפריט הראשי.

סופ"ש רגוע!

כתיבת תגובה

