או! אני רוצה את זה! ואת זה! ו.. תביא גם אחד כזה! סיכום שבוע קצרצר

האיש שהצליח גם לעשות וגם להרוס לי את השבוע

אני גאה להכריז על השבוע האחרון כאחד השבועות המספקים ביותר שהיו לי (אם תסתכלו איתי אחורה, השבוע האחרון שזכה להכנות "שבוע מספק שהיה לי" היה השבוע שבו קיבלתי את האייפון שלי). מחיאות כפיים יתקבלו בברכה. אני בטוח שהייתם מסתפקים בשורה הראשונה בפוסט ובברכת שבת שלום אבל אני לא יכול לוותר על המוניטין שלי כהורס מסיבות..

1. במוצאי שבת האחרון נסעתי ליס-פלאנט בקניון אילון כדי לראות בתלת מימד את "אליס בארץ הפלאות" (אליס, ולא עליזה) החדש. הרעיון המקורי היה ליסוע לסינמה סיטי החדש בראשל"צ ולקנות כרטיסים לאולם האפקטים המיוחדים עם הרצפה השקופה אבל מהר מאוד ויתרתי עליו כששמעתי שכל כביש ברדיוס של 10 ק"מ מהמתחם פקוק ושהמושבים היחידים שפנויים הם בשורה הראשונה ובצד (וזמינים רק יומיים אחרי). בכל מקרה הסרט עצמו היה חסר עלילה, או אם לדייק העלילה היתה דיי צפויה ומשעממת אבל לפחות השחקנים היו טובים, האפקטים בשילוב עם הקרנת התלת מימד היו מעולים ונתנו תחושה מושלמת של הזיות אשליות ועולם ממשי, והחתול החייכן עשה לי חשק לאמץ חתול חייכן כחיית מחמד.

2. השבוע נפטרתי באופן סופי מהWindows XP הישן והתקנתי את ה Windows 7 Premium (חשוב להדגיש את הPremium כי הוא נשמע הרבה יותר טוב מסתם Windows 7) . נכון, זה עלה לי ב2 לילות לבנים, 2 התקנות מחדש, פרמוט דיסק אחד ושלושה שיחזורי מערכת אבל בסופו של דבר קיבלתי את מה שרציתי. הWindows 7 הוא שילוב של הXP והVISTA בתוספת  שיפורים בממשקי המשתמש כאשר את העיצוב מיקרוסופט שימרה מהVISTA ואת הנוחות והפשטות מהXP. שני הפיצ'רים שהתלהבתי מהם הכי הרבה היו א. תיבת החיפוש הקבועה שנמצאת בכל חלון ונותנת תוצאות חיפוש מדויקות לפי מילות מפתח פשוטות כמו "פרמוט", "שחזור", "שירים" וכו'… וב. סרגל הכלים התחתון שעושה סדר בבלאגן של ריבוי משימות והחלונות הפתוחים ונותן אפשרות הצצה בחלון לפני פתיחתו.

3. ביום ראשון השבוע (עוד פתיחה מקורית מבית היוצר של דניאל שטרנליכט) הושק לראשונה האייפד החדש של אפל בארה"ב. ביום ההשקה נמכרו מעל 700,000 מכשירים ונרשמו מעל 300,000 ציוצים בטוויטר הקשורות לנושא. חוץ מזה קראתי שהבאז התקשורתי של השקת האייפד לקח את נאום אובאמה על "מצב האומה" בלי למצמץ. בארץ מדברים על יבוא של המכשיר כבר במאי הקרוב (זה מפתיע, כי בד"כ אנחנו אוהבים לשמור על פיגור של שנתיים כשמדובר במוצרים של אפל) אני כבר סגרתי את המשכורת שלי החודש כדי להצטרף לקהילה, אם אתם לא אל תדברו איתי שבוע ושלושה ימים!

4. עוד השבוע (וואו! אני לא מפסיק להפציץ פה במילות פתיחה) הכריזה אפל על הOS4 – עדכון מערכת ההפעלה האחרון לאייפון שאמור לשים סוף לתחרות בשוק הסלולאר ויתמוך במולטי-טאסקינג (ריבוי משימות). בנוסף יתווספו עוד אפשרויות נחמדות כמו סידור הספרינג-בורד בתיקיות, תמיכה ביותר מתיבת דואר אחת וגם פתיחת מרכז משחקים ברשת. הבעיה היחידה בעדכון האחרון היא שרק האייפון 3GS החדש יתמוך בו מה שמשאיר את בעלי האייפון 2G (כמוני) וה3G (שקנו אותו רק לפני שנה) מאחור. המסקנה: הגיע הזמן להשתדרג או להמשיך הלאה, ומכיוון שהאפשרות השניה לא באה בחשבון לנתיני ממלכת אפל, נשארה לי רק מילה אחת להגיד: חרא.

ובנימת גל המחאה הקטן הזה, הנה הנקמה המתוקה של בעלי האייפונים הראשונים באפל:

כתיבת תגובה

