עשה לך עיצוב ובנה לך אתר

בימים אלו ממש אני עובד על תהליך שידרוג עצמי כדי להפוך מ״דניאל – סתם מעצב גרפי״ ל״דניאל סופר מגה איקס מאסטר – מעצב, מתכנת ובונה אתרים״. זה התחיל אי שם בפוסט רחוק שבו קישקשתי על כמה טוב לדעת לא רק לעצב, אלא גם לתכנת את האתר שעיצבת והמשיך בטיפטופי ״אתה פשוט חייב ללמוד CSS״ משותפי לפשע – פז (עליו שמעתם לא מעט).

בטח אתם שואלים את עצמיכם (״לא אנחנו לא!״) איך מתחילים ללמוד בכלל HTML וCSS  ולגמרי במקרה הכינותי מראש (באמת אמרתי את זה?) כמה כלים באינטרנט שקיבלתי/מצאתי כדי לענות על הדרישה.

הכלי הראשון הוא שני שיעורים להורדה, אחד על XHTML והשני על CSS שמחולקים למס' סרטונים המסווגים לפי נושאים ומסבירים שלב אחרי שלב על השימוש בפונקציות של השפות.
הכלי השני הוא אתר אינטרנט ישראלי בשם וובמאסטר שמתכלל בתוכו שיעורים לקריאה בעברית על כל שפות האינטרנט.
עוד 2 אתרים מצוינים הם css-tricks ו tutsplus שמספקים מדריכים מעולים למתחילים ולמתקדמים בCSS.
הכלי האחרון הוא חבר וותיק בשם מר.גוגל שבהכנסת מילות החיפוש "CSS Tutorials" יספק לכם עשרות מדריכים בנושא!

התגובות שלכם לפוסט צריכות להיראות ככה: "שמע דניאל אתה מלך!"

ואז התגובה שלי תהיה: "אני יודע אני יודע, תמשיכו בבקשה…"

חג פסח כשר,שמח וחסר עצירויות לכולם!

4 תגובות על עשה לך עיצוב ובנה לך אתר

  1. מאת עוזיאל:

    אתה לא כזה מלך…אבל תודה😉
    חג שמיייח!

  2. מאת דניאל שטרנליכט:

    אם לא היה לי עוד טיפת כבוד עצמי הייתי עורך לך את התגובה!:)
    חג שמח!

  3. מאת פז =]:

    בהצלחה בלימודים דניאל🙂

  4. מאת דניאל שטרנליכט:

    תודה!

כתיבת תגובה

