חשיפה: סטיב ג'ובס בקבוצת המעריצים של הבלוג. הוכחות מצורפות

זהו נגמר פורים. חבל, אני אוהב את החג הזה. פורים זה החג שבו תוכלו להיות כל מה שתרצו ויותר. אחרי ההצלחה הפנומנאלית שלי בתור אייפון בשנה שעברה חשבתי שאין מצב בעולם שאצליח להתעלות על עצמי ולהכין השנה תחפושת יותר טובה. כנראה (זאת אומרת, יש סיכוי קלוש מאוד אבל כנראה) שאני לא מושלם כי טעיתי. אני גאה לחשוף את עצמי ולהציג בפניכם (וככל הנראה בפני העולם כולו הצופה בפוסט) את הפייסבוק האנושי!

הפייסבוק האנושי כמו שנראה בליל ה28.2.10

ממצא מס' 1: כמות נכבדה של חברים

ממצא מס' 2: גבר, ילדותי.

ממצא מס' 3: מכור לסדרות משובחות

"אני מכחיש כל קשר" (ס.ג'.)

חוץ מההצלחה המסחררת של התחפושת באין סוף מסיבות הפורים השונות אליהם הוזמנתי (מהן בחזרתי במקריות גמורה את זאת שנערכה אצלי בבית) יש לי עוד שתי בשורות טובות שיעשו לכם את המשך השבוע.

הראשונה: בשעה טובה היום בשעה 15:00 יצאתי בדילוגים משערי הבקום אחרי 3 שנים ארוכות ושוחקות בצבא הגנה לישראל הלא הוא "צה"ל" והגעתי לדרגה הבחירה ביותר אליה חייל בסדיר יכול לשאוף להגיע – אזרח! מה שאומר שמעכשיו תזכו לשמוע ממני גם באמצע השבוע ולא רק בסופו ("היאח! הידד!" , דיי תמשיכו..אין צורך במחיאות כפיים).

השניה: מחר בשעות הבוקר המוקדמות אני עולה על טיסה לארץ הנימוסים, ההליכות והסקי – שוויץ לשבוע של בטן גב בשלג (בעיקר בגלל חוסר הנסיון שלי בסקי) ככה שלא תצטרכו להיכנס כל יום לבלוג ולהתאכזב שלא התפרסם פוסט חדש. אני מבטיח לחזור עם חוויות, בינתיים תשתדלו לא להיכנס לדיכאון לפגוע בעצמכם לפגוע באחרים או פשוט לא להתגעגע יותר מדי, זה יעבור מהר!

המשך שבוע טוב,

Switzerland Here I Come!

3 תגובות על חשיפה: סטיב ג'ובס בקבוצת המעריצים של הבלוג. הוכחות מצורפות

  1. מאת שריאל:

    מזל"ט! אל תעדכן יותר מידי, שישאר לך כוח.
    ותלמד לעשות סקי!

  2. מאת ידיד:

    התחפושת פשוט גאונית! הפלת אותי!

    ומזל טוב!!!!!!!

  3. מאת דניאל שטרנליכט:

    שריאל – תודה!

    ידיד – או! סוף סוף מישהו מכיר בגאונות שלי!
    תודה גם לך!:)

כתיבת תגובה

