אני חולם על ג'יני! מדריך ליצירת ג'יני בפוטושופ

זוכרים את הסדרה בשחור לבן (שבאמצע העונה השניה הפכה לצבעונית) "אני חולם על ג'יני"? סדרה מעולה, היתה משודרת אחרי "סמנתה" (המכשפה שעושה עם האף ככה. נו ככה. לא משנה) בכל יום שישי ככה שעם כל הלחץ שיש לפני שבת היינו יושבים כל המשפחה, נרגעים קצת מהצעקות ומהעצבים ויושבים לראות את שתי הסדרות (סוג של "שעת תה" בריטית רק בלי התה ובלי הבריטים).

היום בפעם הראשונה בתולדות הבלוג אני מפרסם מדריך וידאו משלי שבו אני מדבר (בעיקר עם עצמי), מדגים ומסביר תוך כדי מה אני עושה. בתקווה שיהיה לי זמן ליצור עוד מדריכים, עיקר ההדרכה תהיה על הפוטושופ לכן אם יש לכם שאלות על המדריכים/ ראיתם עבודה או אפקט מסוים והייתם רוצים לראות עליו מדריך אתם מוזמנים לכתוב תגובה בעמוד ה"מדריכים תוצרת הבלוג" של הבלוג ואני אשתדל ליצור בשבילכם את המדריך (תוך חצי שנה גג!).

המדריך הראשון ילמד כיצד ליצור ג'יני בבקבוק בפוטושופ.

2 תגובות על אני חולם על ג'יני! מדריך ליצירת ג'יני בפוטושופ

  1. מאת איתי:

    כל הכבוד על ההשקעה.
    יש פה מלא דברים שלא ידעתי , תודה .

  2. מאת דניאל שטרנליכט:

    בכיף!

כתיבת תגובה

