הריעו בתופים ובמחולות! הבלוג לעיצוב גרפי וטכנולוגיה בן שנה!

סטיב ג'ובס מוסר את איחוליו!

מרוב השמחה והחגיגות במסגרת החפש"ש המיוחל אליו יצאתי בגילה, רינה, אחווה וחדווה היום, כמעט ולא שמתי לב שבדיוק החודש לפני שנה, התחלתי לכתוב בלוג.

לא להאמין שכבר עברה שנה מאז הפוסט הראשון וההיסטורי שפורסם בבלוג (או בשמו הגאוני: "עיצוב-מה?!"). אני מדפדף בארכיון של הבלוג וקורא את הפוסטים הראשונים שכתבתי ובראש עוברים לי שני דברים. הראשון: "מה חשבתי לעצמי?!" והשני: כמה לא פשוט היה להתרגל לרעיון שחומרים שאני מפרסם נקראים ע"י מאות זוגות עיניים ביום ויותר מזה, לרעיון שאני משתף אנשים שאני לא מכיר במחשבות ובחיים האישיים שלי תוך כדי כתיבה על מגוון הנושאים בהם הבלוג עוסק. אבל אז אני מסתכל אחורה (מטפורית כמובן) על השנה הזאת ורואה כמה שהבלוג התקדם ועשה לי טוב בחיים, בין אם הוא עזר לי להרחיב את הידע בעולם העיצוב הגרפי והטכנולוגיה ע"י מחקר בשביל כתיבה, ובין אם הוא עזר לי להתפרסם עד כדי כך שאנשים מצביעים עלי ברחוב ואומרים "היי זה ההוא שכותב בבלוג!", כך או כך כל הזמן האבוד שהלך על קריאה, ישיבה, כתיבה וחשיבה על הבלוג היה שווה כל רגע..

אז מה הלך פה בשנה האחרונה?

  • קרוב ל100 פוסטים ב50 נושאים שונים.
  • מעל 400 תגובות.
  • מעל 100 כניסות בממוצע ליום.
  • קידום-על בגוגל (הבלוג מופיע בכל חור אפשרי בחיפוש ראו דוגמא "גרבילי מחמד").
  • הסינג'ור של סתיו לכתיבה קבועה בבלוג.
  • מעל 20 מדריכים מתוצרת הבלוג מתוכם 7 מדריכי וידאו לתלת מימד.
  • שבעה אתרים שנבדקו ע"י פרויקט פ.א.ה (שקצת נזנח בחצי שנה האחרונה אבל עוד יחזור!).
  • קבוצה בפייסבוק לבלוג עם מעל 120 חברים\מעריצים.

לאן מתקדמים מפה?

  • מעבר לשרת פרטי (שיאפשר עיצוב חדש וכמה פרסומות כדי למסחר אותו סופית).
  • קניית דומיין http://www.gandtblog.com
  • פתיחתו של פרויקט חדש בשם "פוסט אורח" (עליו תשמעו בקרוב).
  • עוד 100 פוסטים…
  • עוד בדיחות קרש וכתיבה נטולת חוש הומור/תכלית.
  • עוד מדריכים לפוטושופ, ל3D Max ולנושאים בהם הבלוג עוסק.

ומי יודע מה יהיה עוד…

לסיום, ברשותכם הייתי רוצה לחלוק כמה תודות (בכל זאת מעמד מרגש..):

התודה הראשונה היא למשפחה התומכת שלי, שלא נישלה אותי מהירושה (בינתיים) למרות התקתוקים המעצבנים מהמקלדת במוצאי שבתות עד שעות הזריחה המוקדמות.

תודה שניה, לחבר'ה מהבית ומהצבא על התמיכה ("אולי תפסיק להיות כזה חננה?"), הרעיונות ("תכתוב פוסט על עכברי הגלגלת הנכחדים", טוב אחי…), ההשראה ("דניאל, איך אני מעלה סרטים מהאימיול?") וההקשבה ("תפסיק כבר לחפור על הבלוג שלך!!!!#@#%").

תודה מיוחדת לחברה שלי שממשיכה לסבול אותי ואת משבר גיל ה20 שלי לכתיבה בבלוג בשנה האחרונה ובנוסף נותנת לי טיפים אסטטיים חשובים בעיצוב ("אתה חייב להחליף את התמונה בצד, אתה נראה זוועה").

עוד תודה מיוחדת לאיש והאגדה – סתיו שלו שבלעדיו הבלוג היה ממשיך להיות דו מימדי ושטחי.

תודה למגיבים (גם לאלה שהכרחתי) על התגובות הבונות ועל ההשקעה בלחיצה על הכפתור "להגיב" בכל פעם מחדש – אני מודע למאמץ הכביר הכרוך בפעולה הפשוטה לכאורה.

תודה למעריצים – חתימות יחולקו במייל למי שירצה.

תודה למגגלים על הרעיונות למילות המפתח בגוגל ששווה לקדם.

תודה אחרונה לכם הקוראים על כל השעות המתות בהן ישבתם מול הבלוג, בהיתם בחוסר חשק על המסך, תהיתם מה לעזעזל אני רוצה ממכם ("על מה תודה? הגענו לפה בטעות..") ולמחרת חזרתם שוב כדי לראות אם יש פוסט חדש.

לסיום, פתחתי Event בפייסבוק לקראת יום השנה, אתם מוזמנים לאטנד (מלשון attending) אותו ביחד עם שאר אומות העולם!

אז שיהיה בהצלחה בהמשך תמשיכו להתעדכן,

דניאל.

11 תגובות על הריעו בתופים ובמחולות! הבלוג לעיצוב גרפי וטכנולוגיה בן שנה!

  1. מאת יעל(שם בדוי):

    מזל טוב!! באמת מתקדם יפה אם אתה צריך שוב פעם להדביק משהו תמיד פה בשבילך!!=]..

  2. מאת פז אריכא:

    מזל-טוב!!!! בשעה טובה אחי שמח בשמחתך ובשחרורך מצה"ל הקרב ובא!
    יש לך אחלה של בלוג אל תפסיק לכתוב.
    מבטיח שבקרוב אמצא זמן להכין לבלוג עיצוב חדש שייצג את הבלוג הזה בכבוד הראוי לו (ויש כבוד!)🙂.

    אוהב אותך אחי ואתה כותב אדיר🙂.

    -פז.

  3. מאת דניאל שטרנליכט:

    תודה.
    תודה!
    ותודה!!!

  4. מאת a,s:

    תודה גם לך היה כף ליקרוא כל שבוע . תמשיך ככה .מזל טוב לשיחרור

  5. מאת דניאל שטרנליכט:

    a,s – תודה ובכיף!

    סתיו – אתה צודק, בוא נעלה את זה לכנסת ביחד עם חג לאפל!

  6. מאת iPhoner:

    שיהיה המון מזל טוב!

  7. מאת דניאל שטרנליכט:

    ושוב תודה!

  8. מאת iPhoner:

    אין בעד מה!

  9. מאת שרה:

    מזל טוב בלוג איכותי …אוהבת (-:

כתיבת תגובה

