גם לליטל מעתוק יש אייפון.

אז נכון ש"ארץ נהדרת" כבר לא מצחיקה כמו פעם.

ונכון שרמת חוש ההומור בתכנית התדרדרה אפילו ביחס לעונה הקודמת.

ונכון שקהל היעד שלה קטן משמעותית בגיל (ובאיכות) משנה לשנה.

ונכון שיכול להיות שאני סתם קטנוני ו ו/או חוש ההומור שלי הוא זה שנהיה מתוחכם מתמיד אבל………..

(וכאן נכנס אבל אימתני בגובה של גורד השחקים החדש בדובאי – המגדל הגבוה בעולם)

אבל ממערכון אחד בפרק הראשון של העונה השביעית של "ארץ נהדרת" לא הצלחתי להתעלם.

כבר הספקתם להכיר אותי אז אני מניח שאתם יודעים בדיוק באיזה נקודה חלשה הצליחה התכנית לפגוע אצלי (או יותר נכון להוריד אותי לרצפה מרוב צחוק) אבל למקרה ופספסתם:

2 תגובות על גם לליטל מעתוק יש אייפון.

  1. מאת iPhoner:

    דווקא העונה הזאת יותר טובה מהקודמת!
    מערכון אדיר!!

  2. מאת עמי:

    נראה לי שלליטל יש אייפון סיני
    מבלי אפשרות להוסיף תוכנות ! לכן ריכזתי מספר רב של אפליקציות ומשחקים בפלטפורמת ג'אווה שנתמכים על ידי האייפון הסיני עמי

כתיבת תגובה

