בא לצ׳כונה בחור חדש!

לא יודע אם שמתם לב, אבל בזמן האחרון הבלוג מרחיב את אופקיו הצרים ומתחיל לעסוק בתכנים שהם לאו דווקא עיצוב גרפי ועיצוב בדו מימד. כדי להעמיד בסיס לעובדה הזו, עיצבתי הדר (header) חדש (ויפה למדי, תאלצו להסכים איתי) ובנוסף הבאתי מומחה כתב חפ״ש מסכן וחסר אינטררציה בתלת מימד (היי רגע! זה שקר כמעט כמו המומחיות שלי בעיצוב גרפי, עיצוב אתרים וטכנולוגיה) בשם סתיו שלו.

אז מי אתה סתיו שלו?!

"שלום,
קוראים לי סתיו אני בן 21 מהרצליה, נכון לעכשיו חייל בצבא הגנה לישראל בסדיר ואזרח מן השורה בסופי שבוע.
הקשר שלי לבלוג הזה הוא בעיקר עיצוב בתלת מימד וכל הנושאים הסובבים אותו. יש שאומרים שאני כישלון חרוץ בכל מה שקשור לנושא אבל אמא שלי לא מסכימה איתם לכן, החלטתי שהדרך הכי טובה להתקדם היא לכתוב בבלוג המוצלח הזה (דניאל תעשה לי אלפקה!).

בתלת מימד התחלתי לעסוק לפני כחמש שנים דרך פורומים ומדריכים באינטרנט ולאט לאט התמכרתי לזה. לרוב אני משתמש ב3d studio max בתקווה שיום אחד (מחו דמעה) אצליח ליצור סרט אנימציה באורך מלא (או באורך כלשהוא).
לפניות/בקשות/טענות: stava88@walla.co.il "

צוטט מתוך דבריו של ס.ש.

7 תגובות על בא לצ׳כונה בחור חדש!

  1. מאת a,s:

    סתיו ברוך הבא מקווה שזה לא חד פעמי

  2. מאת iPhoner:

    ברוך הבא ושיהיה בהצלחה!

  3. מאת פז אריכא:

    לא יודע מי הבחור אבל אני אשמח לראות כמה עבודות שלו =].
    בהצלחה לשניכם.

  4. מאת סתיו שלו:

    היי כולם
    אחרי שעזבתי את המקס לבערך שנה פלוס מינוס חזרתי אליו עכשיו וניסיתי להכין איזה לוגו תלת מימדי, אומנם מדובר כרגע בגרסא דיי ראשונית (הקונספט לא משהו סתם עשיתי ניסויים)
    אבל נראה לי שזה לא כזה נורא:

    דניאל שים באיזה מקום קצת יותר נורמאלי שאנשים יראו את זה.

  5. מאת איתי:

    ברוך הבא ,
    עבודה יפה .

  6. מאת דניאל שטרנליכט:

    סתיו שמעת את החבר'ה, תתחיל להעלות עבודות שלך!
    ואל תשכח על מה דיברנו.. אתה מומחה בתלת מימד..

  7. מאת רועי:

    סתיו המלך, תתחיל להעלות פה את כל העבודות המטורפות שהכנת!!

כתיבת תגובה

