"וירד משה מההר ושני לוחות אייפונים בידו…"

iphonebrit

חשבת על משהו. – "אוי לא, לא שוב…"

אנחנו נמצאים כרגע בתקופת החגים נכון? – "רק תסיים עם זה כבר!"

נניח שהיינו מקבלים עכשיו [שנת תש"ע/2009] את התורה, – "נניח…"

נראה לכם שמשה היה יורד מהר סיני עם שני לוחות אבנים? [- "כן.."] לא, לא סביר…

אם אתם שואלים אותי, – "אנחנו לא!!!" אם כל הפרוצדורה היתה מתרחשת בתקופתינו, הכל היה נראה שונה;

משה היה יורד מהר סיני עם שני אייפונים במקום שתי לוחות [כמובן שלא אייפונים מהדור החדש-3GS, כי ככה"נ בחום שיש במדבר הם היו נכבים/מתפוצצים]. על האייפונים היו כתובות עשרת הדיברות + כמה דיברות נוספות כמו "לא יהיה לך סלולארי אחר על פני" או "לא תפיל", "לא תשבור", "פרוץ פרצת אותו" וכו'… למעשה המקום שממנו משה היה יורדבכלל היתה חנות ענקית של אפל ולא הר באמצע שום מקום ועכשיו כשאני חושב על זה, למי שהיה יורד משם היו קוראים בכלל סטיב או דולפין [או כל שם מודרני אחר].

בקיצור, אתם חייבים להודות שבמציאות הקיימת שבה יש כבר אפליקציות של סידור, חמשת חומשי תורה וגמרא לאייפון, המחשבה על הפוסט הזה לא כל כך הזויה [או שזה רק אני שבא לתרץ את הפוסט המגוחך הזה].

מעניין כמה אפליקציה כזאת [שהיתה נקראת מן הסתם iLuhotHabrit] היתה עולה ב AppStore..

—————————————————————————–

לתשומת ליבכם: הכותרת של הפוסט הינה ציטוט הלקוח מתוך הברית היותר חדשה מהחדשה.

4 תגובות על "וירד משה מההר ושני לוחות אייפונים בידו…"

  1. מאת a/s:

    תמונה די יומרנית .די כבר אם אפל ואייפון.רוצים כתבות על עיצוב ופוטו שופ וכו………

  2. מאת דניאל שטרנליכט:

    נו באמת, חשבתי שכבר דיברנו על זה..
    הבלוג הזה מדבר על עיצוב גרפי, עיצוב אתרים, פוטושופ וכל דבר אחר שאני אובססיבי לגביו [קרי אייפון!]

  3. מאת עוזיאל:

    חחחחחח… הצחקת אותי..
    זה רק אני או שאתה נושם אייפון?🙂

  4. מאת דניאל שטרנליכט:

    אני? אין לי מושג על מה אתה מדבר..

כתיבת תגובה

