גימלים+החלטות להמשך החיים = 2 עיצובי אתרים חדשים. הנוסחה המנצחת.

שמתי לב לעובדה משעשעת שמצביעה על מסקנה מאוד ברורה שאומרת שבזמן שאני נמצא יותר מחמשו"ש בבית, אני מצליח לקבל החלטות חשובות. כך לדוגמא השבוע החלטתי שאני הולך להפוך את העיצוב הגרפי מתחביב לתעסוקה. כחצי שנה לפני מועד השחרור המיוחל [והרחוק מאוד יש לציין] אפשר להגיד שזה זמן טוב לחזור לכושר בעיצוב אתרים.

הבעיה: הפעם האחרונה שעיצבתי אתר רציני היתה לפני 4 או 5 שנים [כשהייתי בן 16-17, צעיר, חתיך ומלא מרץ].

הפעולה שננקטה: התחלתי לעצב אתר ואחרי שהצגתי אותו בפורום i-israeli למעצבים גיליתי [יותר נכון הנחיתו עלי את העובדה המצערת] שמה שהיה מקובל לפני 4 או 5 שנים שווה היום לנמלה שנדבקה לי לנעל לפני שבוע ולא יורדת…

הסיבה: 1. עולם העיצוב הגרפי לא מפסיק להתחדש ובפרט ענף עיצוב האתרים שלא נח לרגע. 2. הראש היצירתי שלי [אותו אחד שממנו יוצאים הפוסטים ריקי התוכן הללו] נשאר בסגנון שמתאים יותר לחתימות ועבודות הזויות בפוטושופ ולא לעיצוב אתרים.

הפיתרון: בתור התחלה נכנסתי לאתר 99designs עליו כתבתי בפוסט "ארץ המוזות הבלתי נגמרות" ועברתי על 100 עיצובי אתרים בסגנונות שונים כדי להתחיל להיכנס לעניינים. בהמשך חיפשתי אתרי מדריכים לעיצוב אתרים  בפוטושופ [מה שנקרא layouts – עליהם אני אכתוב בפוסט הבא] כדי להבין איך מגיעים לרמה מספקת. אחרי שעברתי על כמה מדריכים התחלתי לעבוד.

התוצאה:

————————————————-

1. עיצוב לאתר קניות אונליין – all-in199.com

shopdesign

shopdesign

2. עיצוב לאתר לחברת תוכנה לGPS.

blackspotgps

blackspotgps

————————————————

שני העיצובים נכנסו לעמוד "עיצובים שלי" שם תוכלו למצוא גם עבודות אחרות שהכנתי.

בפוסט הבא אני אכתוב על layouts ואתרי מדריכים לעיצוב אתרים!

יש למה לצפות:)

2 תגובות על גימלים+החלטות להמשך החיים = 2 עיצובי אתרים חדשים. הנוסחה המנצחת.

  1. מאת איתי:

    וואו …ממש יפה , אהבתי מאוד את הסגנון.

  2. […] השבוע הגיע [מהר מדי לטעמי] וכמו שהבטחתי בפוסט הקודם יצאתי [ביחד עם צילי וגילי כמלווה נסיעה] למסע חיפושים […]

כתיבת תגובה

