7 סיבות למעבר הפתאומי של הבלוג

אז נכון שהבלוג הגיע להישגים מטורפים מבחינת כמות כניסות ביום וpagerank 4 של גוגל אבל אתם חייבים להסכים איתי שמערכת בלוגלי פשוט כושלת בכל מה שקשור לתחזוקה ועדכונים. כמה פעמים קרה שניסיתם להיכנס לבלוג והשרת נפל? כמה פעמים נכנסתם לבלוג ואמרתם לעצמכם: "זה בלוג על עיצוב גרפי ועיצוב אתרים, כמה אירוני שהעיצוב שלו נראה ומריח כמו הסוליה של השורש שלי.." [טוב אולי לא במילים הספציפיות האלו, אבל הבנתם את הרעיון].

אבל לא עוד! היום אני עומד כאן לפניכם, לא כמעצב גרפי אלא כבלוגר גאה! [לא במובן הגיי של המילה כמובן] היום אני עומדיושב – נמרח מעייפות על הכיסא מול המקלדת שלפני וצועקלוחש [כולם כבר ישנים] – כותב "Yes we can!"

ועכשיו אחרי שהוצאתי את כל מה שהיה לי להגיד בשבועיים האחרונים כשעד עכשיו היחיד שהסכים להקשיב לי היה הג'וק השרוף שמצאתי בחמין של שבת בצבא [תבינו מה הוא היה צריך לעבור], הנה 7 סיבות למעבר החד והפתאומי למערכת וורדפרס [ולמה לכם כדאי להתחיל שם מלכתחילה]:

1. עיצוב חדש ["וואו לא שמנו לב! מדהים! ניכנס יותר"].

2. לוגו חדש [אחרי כ"כ הרבה תכנונים, סוף סוף לוגו מקורי לבלוג!].

3. No more קריסות מערכת! ["היאח! הידד!"].

4. תמונה אישית לכל מטקבק [מהיום תוכלו להראות לי מי אתם!] + תמונת תצוגה קטנה לזיהוי  הבלוג [ראו ערך שורת כתובות].

5. חידוש קישורים! [תכלס, לא צריך בשביל זה מערכת חדשה אבל אם כבר, אז כבר!].

6. No more הגבלה של מקום [מה שאומר- לא מתקמצנים יותר על איכות תמונה!].

6. No more ג'יבריש וסימני שאלה באמצע פוסטים ["יש!!! אפשר להוסיף סמיילים"].

7. יותר מדי זמן פנוי.

זה הכל! אז שיהיה בהצלחה, מי יתן ופופולריות הבלוג ופייג'רנקו יגיעו לשיאים חדשים, אתם יותר ממוזמנים להמשיך לקרוא, להגיב ולהעביר את הבלוג הלאה לאנשים שאתם אוהבים [שזה אגב, אחלה מתנה לכבוד החגים]!

6 תגובות על 7 סיבות למעבר הפתאומי של הבלוג

  1. מאת עוזיאל:

    התחדש על עיצוב הבלוג!🙂
    חן חן, עיצוב חביב מאוד!
    אחלה פוסט, נשפכתי בקטע של ה"צועק" "לוחש" "כולם ישנים"..חחחח

    שבת שלום!😉

  2. מאת Mr. Goo:

    תתחדש…
    אני מקווה שתמשיך להביא לנו אחלה כתבות…

  3. מאת דניאל שטרנליכט:

    עוזיאל – תודה! אני שמח לראות שמישהו צוחק מהבדיחות שלי!

    Mr.Goo – תודה אני אשתדל!

  4. מאת iPhoner:

    מזל טוב! באמת הגיע הזמן..
    מתי כבר תקנה דומיין??

  5. מאת מימס:

    יש לך יופי של בלוג.
    אוהבת את סגנון הכתיבה ההומוריסטי שלך.
    הגעתי במקרה בעקבות חיפוש אחר תכנים של עיצוב.
    המעניין הוא ,איך הצלחת להעתיק רשומות קודמות (מניחה מתפוז?) לבלוג החדש? או שאני טועה.
    צחקנו כשראינו את השידרוג של בוייל ורפאלי :-)) !

  6. מאת דניאל שטרנליכט:

    iPhoner – מתי שאני אזכה ב80 מליון בלוטו! או לחילופין כשאני ארוויח יותר מ500 שקל בחודש..

    מימס – תודה. את הרשומות לא היתה לי בעיה להעביר כי המערכת הקודמת שהשתמשתי בה היתה בלוגלי והיא מבוססת על וורדפרס, כך שלהעביר מוורדפרס לוורדפרס זה ממש פשוט.
    בכלליות, אם תירשמי למערכת הרישמית של וורדפרס יש לך אפשרות להעלות גיבוי מכמה סוגי מערכות ביניהם לדוגמא המערכת של גוגל [בלוגר].

כתיבת תגובה

