מישהו הזמין קפה אייפון הפוך?

בפוסט "היכון,אייפון,צא!" נפתח דיון סוער ביניכם- גולשי הבלוג [כשמי שמייצג אתכם במקרה הזה הוא iPhoner] לביני [כשמי שמייצג אותי באופן מפתיע הוא אני] על המחיר הגבוה שבו ימכר האייפון הצברי כשזה יעלה ארצה. בשורה התחתונה, בין אם ע"פ דעתי יפתח פה שוק סלולארי, לבין אם ע"פ דעתכם החבילות יהיו שוות בין החברות, כולנו מסכימים שהסכום המופקע עליו מדובר לא מצדיק את הקניה.

ובכן, מצאתי פיתרון זמני לבעית המחיר הגבוה בעת שחיפשתי להורדה את "עידן הקרח – עליתם של הדינוזאורים" [סרט מצוין אגב, לא הפסקתי לצחוק] באתר "הורדות.נט". הבעיה היחידה… אתם כבר יכולים להבין…
בצד המסך הופיעה הפרסומת הבאה:

מה שתפס את עיני הנץ שלי בתור מעצב גרפי ובעל אייפון שבור למחצה לא היתה העובדה שלכאורה אני יכול להשיג אייפון חדש ב100 ש"ח כי מהבחינה הזו הפרסומת השיגה את מטרתה, זה פשוט העיוות הקטן ואי הסדר המקובל באפליקציות שרק בעלי אייפון יוכלו להבין. רק לשם ההשוואה, ככה אמור להיראות אייפון אמיתי:

מבינים את הבעיותיות שבדבר או שאני צריך לשים אותם אחד ליד השני ולבקש מכם למצוא עשרה הבדלים?..

בקיצור, לא יודע מי המעצב הגאון שהגה את יצירת האומנות הזו, אבל בניגוד למקובל הוא שכח לכתוב באותיות קטנות "התמונה להמחשה בלבד"…

8 תגובות על מישהו הזמין קפה אייפון הפוך?

  1. מאת איתי:

    מראה …מעניין , נראה לי שהמעצב בכלל לא שם לב .

  2. מאת עוזיאל:

    לא שזה כזה מעניין את המעצב, הוא את הג'ובות שלו מקבל😉

  3. איתי – יכול להיות, אבל לטובתו, עדיף שלא ישימו לב..

    עוזיאל – זה נכון, אבל זה ממש לא מקצועי.

  4. מאת Mr.Goo:

    איך שמת לב לזה בכלל? ראיתי גם את הפרסומת הזאת ולא יחסתי לזה חשיבות.

  5. מאת iPhoner:

    אני סלב!!! מי היה מאמין שאני אתפרסם ככה? זה שווה את כל התגובות שלי עד עכשיו…

    הפרסומת הזאת מבזה את האייפון, צריך לפתוח כיתת יורים על המעצב שעשה את זה.

  6. מאת a/s:

    אנשים קטנוניים ומשועממים

  7. מאת Tamar Matsafi:

    אני צלמת, ואהבתי את הבלוג שלך כתוב סבבה ומדבר על תכנים שמעניינים אותי, כבר נרשמתי לעידכונים ממך למייל שלי

  8. מאת דניאל שטרנליכט:

    תודה לך תמר! תמיד שמח לראות שמעניין מישהו מה שאני כותב:)

כתיבת תגובה

