מבואסים מההודעה שסוגרים לכם את הפייסבוק? אקונה מטאטה!

כשחזרתי היום הביתה אחרי שבוע זוועתי בצבא נטול שינה/חיים/טעם, שמחתי להיכנס לפייסבוק ולראות הודעה שממתינה לי בinbox [זאת אומרת, בנוסף ל21 הצעות חברות ו115 הודעות מערכת שמודיעות לי שקנו אותי ב"friend for sale"] ואפילו שמחתי עוד יותר כשראיתי שההודעה שקיבלתי היתה מחבר טוב [שכבר לא כל כך טוב] שלא דיברתי איתו מהתיכון. בכל מקרה, פתחתי את ההודעה ומהר מאוד השמחה התחלפה בסימן שאלה- 50 אמה רוחבו ו90 אמה קומתו, שהתנוסס מעל ראשי.

בהודעה היה כתוב משהו בסגנון של: "בלה בלה בלה… סוגרים את הפייסבוק… ידל ידל ידל… יש יותר מדי אנשים… הבדה הבדה.. שלח את ההודעה ל20 חברים שלא יסגרו גם להם…" [מההדגשות תוכלו להבין שהחלק החשוב בהודעה היה ה"בלה בלה"]. בדומה להודעות שהייתי מקבל במייל בגיל 10 על חיי שהולכים להגדע בטרם עת כי לא עשיתי Forward לכל אנשי הקשר שלי, גם פה פעלתי באופן דומה ולא שלחתי את ההודעה הלאה לכל הרשימה שלי ואפילו בחרתי להעיז ולהתחכם ע"י זה שהחזרתי לכל 100 המכותבים המפוחדים הודעה שבה כתוב "סגור אחי." [ערס רציני אני, בכל זאת גודלתי בנתניה].

רגע אחרי ההתחכמות הגורלית, הצד האשכנזי שבי התעורר והתחיל להציק לי "מה אתה דפוק? ואם זה רציני? מה אתה שורף אותנו ככה?! תראה כמה חברים כבר יש לנו!" [בד"כ הוא מדבר בלשון רבים במטרה לגרום לי לפחד כי אני יחיד מול רבים]. לבסוף נכנעתי לעצמנו והתחלתי להפוך את האינטרנט על מנת למצוא את הבסיס להודעה המופרכת הזו.

אז אתם יכולים להירגע, אף אחד לא הולך לסגור לכם את החשבון בפייסבוק [גם לא "ירון טווינקל – מנכ"ל פייסבוק במיל'."] ולא מצאתי שום אזכור להודעה הזו בשום מקום רשמי, אבל כן מצאתי את סרטון המחאה הבא במקום:

3 תגובות על מבואסים מההודעה שסוגרים לכם את הפייסבוק? אקונה מטאטה!

  1. מאת iPhoner:

    חחח איזה סרטון טוב!
    אגב אתה צריך לטפל בפיצול שלך בדחיפות שלא יחמיר…

  2. מאת uzon10:

    חחחחחח…!! 😆
    הסוף קצת נהיה משעמם.. אבל בהחלט יפה!🙂

    מצחיק שבאמת חשבת שהולכים לסגור…חח 😉

  3. מאת Mr.Goo:

    חחח אהבתי…

כתיבת תגובה

