איך להפוך את הXP שלכם מסוזן בויל לבר רפאלי או: איך לעצב מחדש את הXP. המדריך המלא.

יסלחו לי המעריצים של סוין בויל על הזוועות..

לקראת סוף השבוע הקרוב המשפחה שלי נוסעת ומפקירה בידי את הבית [טעות ראשונה]. בתור בחור הידוע כמנצל הזדמנויות לקחתי את השבת הזאת והפכתי אותה לפגישת מחזור עם החבר'ה מהתיכון.

כמו בכל פגישת מחזור גם אצלינו יש איזשהו עניין של "הוגה בוגה, לי יש יותר גדול משלך.." וכל אחד בתורו משוויץ מה הוא עושה עכשיו, עוד כמה זמן הוא משתחרר ומה התוכניות שלו להמשך? [כשבד"כ התשובות זהות ונענות בתיאום: צבא, עד מתי?! ולהשתחרר]. מנסיון של שבתות קודמות תמיד יש בין בן אדם אחד לעשרה [הערכה גסה] שמגיע למחשב כדי לבדוק מיילים/לבדוק עדכונים בפייסבוק [למרות שיש לו עידכונים אוטומטיים בפלאפון]. בכל מקרה, אמנם לפני זמן מה קניתי מחשב חדש עם מערכת ההפעלה Windows XP, אבל איך לומר,בXP כמו בXP, התצוגה של הדסקטופ פשוט לא מרשימה בהשוואה ל-MAC או ל-VISTA ובטח שלא מתאימה להתלהבות המתבקשת מול האנשים שלא ראיתי כמה שנים. יותר מזה, כבן אדם עם מוניטין כבד בתחום הגאדג'טים בחבר'ה לא יכולתי להרשות לXP להעיב עלי ולהיראות לא מעודכן.

כדי למנוע את המצב המביש ירדתי לעומק הדברים והתחלתי בהתחלה. של הסוף. ["טוב אחי.."]

———————————————————————————————-
שלב ראשון: שינוי תמונת הדסקטופ.

זה כמובן החלק הפשוט, כנסו לגוגל-תמונות, גגלו את הנושא שאתם רוצים [אתם אפילו יכולים לחפש "mac background" ותמצאו את הרקע המוכר שיש במחשבי המאק]. אני אישית גיגלתי את המילה "WOW" ומצאתי את הרקע המושלם בשבילי:


שלב שני: הורדת התוכנה RocketDock ויצירת סרגל כלים אינטראקטיבי.

  • הורידו את התוכנה RocketDock מפה.
  • התקינו אותה על המחשב שלכם.
  • לאחר ההתקנה, כנסו להתחל–> כל התכניות–> RocketDock.
  • שחקו קצת עם ההגדרות וצרו את סרגל הכלים המתאים לכם.
  • בחרו והורידו ערכת נושא המתאימה לכם מפה.

שלב ג': ניקוי שולחן העבודה.

  • לחצו עם המקש הימני בעכבר על סרגל הכלים התחתון של Windows –> מאפיינים.
  • עברו לסימניה: "תפריט ההתחלה".
  • סמנו את האפשרות "תפריט התחלה" בV ולחצו אישור.
  • גררו את כל האייקונים הנותרים לסרגל של RocketDock ומחקו את אלה שבהם אין לכם שימוש [בלי לדפוק חשבון].

בסוף שלב ג' הדסקטופ שלכם אמור להיראות ככה [רק עם תמונת רקע שונה]:

שלב ד': שילוב ידיים, אנחת רווחה.

  • העבירו את סמן העכבר על הדסקטופ החדש שלכם בדגש על סרגל הכלים החדש.
  • שלבו ידיים והאנחו בקול שכולם ישמעו.
  • הפסיקו לחייך לעצמכם אתם עושים פאדיחות.

———————————————————————————————-

עכשיו כשהכל מוכן לשבת [חוץ מהאוכל] אפשר לשבת ולהירגע.

שבת שלום!🙂

נ.ב: תודה לאיתי שהכיר לי את התוכנה.

13 תגובות על איך להפוך את הXP שלכם מסוזן בויל לבר רפאלי או: איך לעצב מחדש את הXP. המדריך המלא.

  1. מאת איתי:

    אההממ ….
    ציפיתי לקבל על זה לפחות קצת קרדיט ! לא בסדר .

    אחלה פוסט .

  2. מאת עוזיאל:

    הקישורים לא עובדים, אשמח אם תתקן כי אני מאוד רוצה להוסיף את הסרגל הזה לשולחן עבודה שלי…🙄
    תודה!
    אחלה פוסט!

  3. איתי – למען הסדר הטוב, אני מקדיש לך את השור האחרונה בפוסט.

    עוזיאל – הלינקים עובדים אצלי מצוין, באיזה דפדפן אתה משתמש?

  4. מאת עוזיאל:

    ניסיתי גם בפיירפוקס וגם באקספלורר הכי עדכניים, הוא פשוט פותח לי בשני הישורים שני דפים לבנים. טוען אותם לרגע, ואז מפסיק ומשאיר דף לבן.. 😐

  5. ממש מוזר… תנסה להיכנס ללינק ישיר או להעתיק את הלינק לשורת הכתובות:
    http://rocketdock.com/download

    אם זה עדיין לא עובד כנס לחיפוש בגוגל ואולי משם תצליח להיכנס:
    http://www.google.co.il/search?hl=iw&q=rocketdock&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9+%D7%91-Google&meta=&aq=1&oq=rocket

  6. מאת איתי:

    חחח ….תודה דניאל.

  7. מאת איתי:

    אמממ …שמתי לב שלא מחקת את סל המיחזור מהדסקטופ.(כי אי אפשר)
    אז ככה , אתה יכול ללחוץ על כפתור הימני בשולחן העבודה ולבחור באופציה של – " סדר סמלים לפי" או באנגלית "arrange icons by" ואז ללחוץ על האופציה "הראה סמלים של לוח עבודה" או באנגלית "show desktop icons" .

    יתרון- חוסך הרבה זמן בלמחוק קיצורי דרך , הם פשוט נעלמים (ככה אפשר גם להעלים את סל המחזור)

    חסרון- אי אפשר לעשות עם העכבר ריבועים על הרקע כשמשעמם לך…

    😉

  8. מאת Mr.Goo:

    מדהים…
    הורדתי ערכת נושא מלאה של אפל ושילבתי עם עוד תוכנה שעורכת את השורת התחל אז יש לי מקינטוש מלא!

  9. מאת a/s:

    אן אפשרות לעשות את זה. סוזן………….. בר……….. לא .לא היצליח לי

  10. מאת עוזיאל:

    ניסיתי בקישורים שהבאת לי. לא הצלחתי.😥
    קופצת לי התראה כזאת – OUT OF MEMORY : 1
    חבל…. אי נורא רוצה את הסקין הזה.. הוא נורא קורץ לי!!! :mrgreen:

  11. איתי – תודה על התוספת, אבל אין מצב שאני אסתדר בלי לעשות לעשות ריבועים על העכבר..

    Mr.Goo – עכשיו אתה רק צריך גם מחשב של אפל!

    a/s – תתפלא איזה ניסים אפשר לחולל בפוטושופ.

    עוזיאל – מוזר מאוד כל העניין, לכל מי שהראיתי את זה לא היתה בעיה..😯

  12. מאת עוזיאל:

    בכל מקרה.. תודה:/
    אולי אתה מכיר עוד דרך שבה אוכל לעשות לעצמי את הסרגל הזה? 😯

  13. מאת a/s:

    הכל עובד חבלז

כתיבת תגובה

