תחרות הלוגו החדש של תפוז

לאחרונה נתקלתי ביוזמה מבורכת של פורטל תפוז בה הם מעודדים מעצבים גרפיים ליצור להם לוגו חדש! והפרס?..

10,000 ש"ח.

העניין הוא שיש כבר מעל 900 לוגואים המשתתפים בתחרות, מהם יבחרו עשרת המובילים ע"י שופטים ומשם כבר הכל תלוי בגולשים. כמובן ש900 מתמודדים לא ימנעו ממני להשתתף, כי אם במקרה אני אבחר לעשרת הראשונים יש לי כבר יתרון בזכותכם! [מי שיצביע לי יקבל 1% מהזכיה, שווה ביותר..].

בכל מקרה, הנה הלוגו שיצרתי:

גרסה א'

גרסה ב'

כמובן שהלוגואים הם 100% פוטושופ.

מה אתם אומרים? יהיה לי מימון לאייפון החדש?

7 תגובות על תחרות הלוגו החדש של תפוז

  1. מאת אבי כהן:

    תביא קישור לתחרות עצמה
    נשמע מעניין

  2. מאת אור:

    מאגניב:)
    מותר להגיש שתי גרסאות?
    אני חייבת לציין שאהבתי יותר את הראשונה, יותר משוחררת כזאת, מתאימה לרוח תפוז:)

    ב"הצלחה!

  3. מאת אור:

    תרשה לי לשאול:
    מה זה השטויות האלה?^^

  4. מאת iPhoner:

    גם אני בעד הראשונה…יפה מאוד ובהצלחה!
    אגב אור לפי דעתי בימני השאלה הם בעיות בתרגום של ערכת הנושא של הבלוג.

  5. אבי כהן – צודק. כמה אגואיסטי מצידי לא לתת גם לכם לנסות. הנה קישור:
    http://www.tapuz.co.il/logo

    אור – ברוכה השבה לרשימת המגיבים בבלוג! לא יודע אם מותר שתי גרסאות אבל בכל מקרה שיפצתי את הראשונה והגשתי אותה.
    בקשר לדברים המוזרים האלה שצצים פה בתוך מעויינים עם סימני שאלה, אין לי מושג מה המקור שלהם אבל זה קורה כל פעם שלא שמים פיסוק בין מילה לסמיילי.

  6. מאת אור:

    ברוכים הנמצאים🙂

    [עכשיו אני יודעת מה לא לעשות:)]

כתיבת תגובה

