אפל מוכיחה את עצמה יעילה גם בתשעה באב

התסריט מוכר. תשעה באב, אבא ואמא צמים, תינוק טרי בבית לא מפסיק לבכות, השילוב של הבכי והצום לא עושים טוב לאף אחד מהצדדים, ההורים שוברים את הצום, התינוק [ע"פ מרפי] מפסיק לבכות.

גם לי זה קרה בשעות הבוקר הראשונות של הצום! [לא, אני עדיין לא הורה אבל] לפני כחודש נולד לי אחיין ["מזל טוב!" תודה.]. היום בבוקר אחותי קפצה לבקר כדי להעביר לנו את הצום עם האחיין הטרי והאחיין הותיק [בן ה3]. הבעיה התחילה כשהוא נהיה רעב ובנקודה הזאת התסריט הנ"ל החל.

בדיוק באותו זמן  [עם דלת סגורה והתעלמות מוחלטת מהמתרחש בקומה מתחתי] גיגלתי לי חיפוש על "אפל" כדי לראות אם פיספסתי חדשה על גאדג'ט חדש/ עדכון קושחה לאייפון וזה מה שמצאתי:

קבלו את ה-iSuck, פתרון יצירתי שנוצר משילוב של תינוק בוכה, בן אדם נואש, אפל ופוטושופ!

3 תגובות על אפל מוכיחה את עצמה יעילה גם בתשעה באב

  1. מאת עוזיאל:

    צחוקים איתך… אני רואה הצום ייבש אותך לגמרי! 😉

  2. מאת iPhoner:

    חחח אדיר…למרות שבמבט ראשון זה נראה כמו מכשיר הנשמה…😛

  3. עוזיאל – כן היה אחד הצומות הקשים.. פיתה בתחילת היום, אורז באמצע ופיצה לסיום, פלא ששרדתי..

    iPhoner – אתה לא הראשון שאומר את זה, יכול להיות שאני היחידי פה עם הדמיון הלא מפותח בעליל.

כתיבת תגובה

