ע' מסבירה איך להוריד סרטים לאימיול

 .           

השבוע בעיצומה של שיחה סופר-אינטלקטואלית בין החבר'ה שלי על נושאים חשובים כמו צבא, לימודים וערסים נכנסה לפתע ע' ביציאה שהשתיקה את כולם.

"אתם חייבים לעזור לי.. מישהו יודע איך מורידים סרטים לאימיול?!"

נחוש לעזור, נקרע מצחוק, מנסה להתעשת ואז עונה:

"מה זאת אומרת?.." -בתקווה שזאת היתה טעות רגעית ואני לא מתעסק עם חובבנים.

"נו אתה יודע לחפש סרט שאני רוצה ואז להוריד אותו לאימיול!"

אוי ואבוי לי.. המצב קשה משחשבתי..

במאמץ עילאי להיות סבלני עניתי: "למה שתרצי להוריד סרט לאימיול? את לא רוצה אותו במחשב שלך?"

"כן אבל האימיול היא תוכנה לשיתוף קבצים"

"נכון.. ו..?" – ההגדרה נכונה, אין ויכוח.

מלאת ביטחון עם חיוך מנצח וידיים בחצי הדרך מונפות באוויר אמרה ע': "אז צריך להוריד את הסרט לאימיול!"

הסברתי לה איך העניינים עובדים וכדי שלא תשנא אותי לגמרי הוספתי: "ע' אני חייב לך תודה, סיפקת לי חומר מצוין לבלוג🙂 "

———————————————————————————
אתם מבינים עם מה אני צריך להתעסק  בחי היומיום שלי?!

11 תגובות על ע' מסבירה איך להוריד סרטים לאימיול

  1. מאת פיט:

    ככה זה כשלא מחנכים אותך בגיל צעיר לדבר נכון

  2. מאת עוזיאל:

    אוי…חחח 😕
    "לא נורא חבר, יש צרות גדולות יותר…"

  3. מאת iPhoner:

    חחח אדיר!
    זה מזכיר את השאלה המפורסמת שמישהי שאלה באיזה פורום שנתקע לה קובץ בכבלים באמצע העברה אז איך אפשר להוציא אותו:)

  4. מאת איתי:

    מסכנה .
    לפחות היא למדה משהו חדש .

  5. מאת אבי כהן:

    לפחות אתה לא נתקל באנשים שאומרים שהמחשב לא עובד כשהוא לא מחובר לחשמל

  6. פיט – אכן לא כולם מקבלים את החינוך הנכון..

    עוזיאל – לא יפה לצחוק עליה!

    iPhoner – אתה זוכר גם את התשובה שהיא קיבלה?

    איתי – סחטיין על הגישה האופטימית.

    אבי כהן – עם איזה אנשים אתה עובד?!

  7. מאת iPhoner:

    כן! היה מישהו שזרם איתה בנושא וסיפר על בעיות דומות במכונת כביסה!😆

  8. מאת Mr.Goo:

    חחחח אדיר!

  9. מאת יהושע:

    טוב, משעשע.

    זה קשור לעיצוב גרפי?

  10. יהושע – תתפלא, אבל לא כל החיים שלי קשורים לעיצוב גרפי. בין השאר יש לי גם חברים, תחביבים, משפחה וכו'..
    ולא כל הפוסטים קשורים ישירות לעיצוב גרפי.

  11. מאת Misha:

    ככה זה שאתה נולד לא במאה הזאת… או שלפחות הראש לא פועל לפי המאה הזאת😛

כתיבת תגובה

