גם האייפון שלי היה השבוע בהופעה של Dream Theater!

ביום שלישי השבוע התקיימה ההופעה של דרים ת'יאטר [Dream Theater] בגני התערוכה בתל אביב.

בתור מעריץ מטורף של הלהקה לא יכלתי לפספס את זה אז הודעתי שלושה חודשים מראש לצבא שגם אם נסראללה מעיף קטיושות באוויר אני בבית באותו יום!

ההופעה היתה ללא ספק ההופעה הכי טובה שהייתי בה עד היום [חוץ מההופעה של יובל המבולבל בלונה-פארק בקיץ שעבר], הקהל היה באקסטזה מוחלטת, הלהקה לא פחות והכל היה פשוט מדהים!! בתיאור קצת יותר דוחה: בואו נגיד שיצאתי מההופעה רטוב מזיעה שלא הגיעה ממני..

באיזשהו שלב בהופעות של הלהקה בד"כ יש קטע סולו של הקלידן של הלהקה – ג'ורדן רודס שבו הוא משתמש בסינתיסייזר. מהופעות קודמות של הלהקה חיכיתי שהוא יעבור לנגן על הסינתיסייזר המוכר שלו בגודל של אורגן קטן אבל הפעם הודהמתי לראות אותו [על המסך הענק] מאמץ את העיניים. בהתחלה לא ממש הבנתי על מה העניין [הוא אמנם בן 52 אבל לא שמעתי על בעיות עיניים שיש לו] ואז [אחרי בהיה קלה באוויר] נפל לי השנקל: ג'ורדן רודס השתמש באייפון [לא שלי, למרות שהייתי מאושר אם כן] שלו כסינתיסייזר בעזרת תוכנה בשם Bebot– שהופכת את האייפון לכלי נגינה!

הקהל [ואני בתוכם] השתגע – איך אפשר לא להשתגע עם שילוב של אייפון ומוסיקה טובה?!…

[הקטע מתוך ההופעה שבו הקלידן השתמש באייפון]

אגב הקטע המיוחד השני שבו הקהל כבר לא ידע מה לעשות עם עצמו מרוב אושר היה כשהקלידן והגיטריסט [ג'ון פטרוצ'י] ניגנו ביחד סולו בשתי קולות של "הבה נגילה הבה"…

הופעה מדהימה, להקה מדהימה, אין מילים!

תגובה אחת על גם האייפון שלי היה השבוע בהופעה של Dream Theater!

  1. מאת iPhoner:

    קראתי שהיתה הופעה אדירה..
    הוא ניגן על האייפון שלו בזמן ההופעה כחלק ממנה??

כתיבת תגובה

