מצב היפוטטי לחלוטין לשימוש בפוטושופ

.                                   .

נניח שיש לכם חברה, [בנות סלחו לי על הכתיבה בלשון זכר, אני לא שובניסט למרות שאם תוכלו להמשיך לשטוף כלים תוך כדי הקריאה..] ולא סתם חברה אלא אחת הפצצות [נגיד.. כמו שלי – כמה שאני הולך להרוויח על השורה הזאת!] ונניח שיש לה פייסבוק וגברים לא מפסיקים להתחיל איתה למרות שהם רואים שהיא ב"רינליישן שיפ[נס]". בהתחלה זה נחמד, אפילו מחמיא אך באיזשהו שלב זה קצת נמאס [ולא רק לכם].

מה אפשר לעשות?..

התשובה ברורה למדי: נשתמש בפוטושופ ונהפוך את החברה המטורפת שלכם מברבור לשיפוד אווזי!

בדיוק בנקודה זו העניינים מתחילים להסתבך כי חברה שלכם לא ממש מרוצה מהתוצאה ואפילו נעלבת ורוצה להשמיד אתכם [בשלב זה אני אחזיר אתכם לכותרת של הפוסט ואתן דגש משמעותי על המילה "היפוטטי"].

אז מה עושים עכשיו? כבר סיימתם לייצא את התמונה, מחקתם את התמונה המקורית וכמובן לא טרחתם לשמור את קובץ ה-psd*??

זאת הנקודה שבה אני נוטש את הספינה ומעביר את ההגהים למישהו עם קצת יותר נסיון בפוטושופ [ובבנות מסתבר]..

יוטיוב, הבמה שלך!

3 תגובות על מצב היפוטטי לחלוטין לשימוש בפוטושופ

  1. מאת a/s:

    לא יפה ליצחוק על מי שעושה כלים.כי אתה עוד לא יודע מה צופן לך העתיד ולפי הדוגמה שיש לך הכל פתוח.כתבה יפה

  2. מאת חיים:

    רעיון טוב 😆😆😆

  3. מאת iPhoner:

    מגניב! אבל למה לכל הרוחות אני ארצה שחברה שלי תראה כמו שיפוד אווזי?..

כתיבת תגובה

