איפה תוכלו למצוא LG עם מסך מגע? באפסנאות!

.          .

השבוע נכנסתי לויכוח סוער עם מישהו בצבא מהאפסנאות שבמקרה הוא גם בעל LG CU915 כאשר מטרת הויכוח היתה להוכיח לו אחת ולתמיד כמה שהאייפון לוקח בכיס הקטן כל "מתחרה" היוצא למכירה בשוק המכשירים הסלולריים.

ק': תראה איזה מדהימה הLG טאצ' שלי!

אני: למה אתה מדבר על המכשיר שלך בלשון נקבה? [נשמע מוכר אבל נמנעתי מלחשוף את עצמי בשלב זה בפני מישהו שמתלהב מLG].

ק': מה זאת אומרת? היא אדירה! הLG מסוגלת לעשות הרבה יותר דברים מהאייפון שלך…

אני: מלא דברים כגון?

ק': נגיד לצלם באיכות 5 מגה פיקסל!

אני: יכולת זניחה בפלאפונים, בשביל זה יש מצלמות דיגטליות.

ק': כן, אבל לפחות יש לי את האפשרות הזאת…

אני: וכמה מקום יש לך בשביל תמונות, מוסיקה, משחקים וכל השאר?

ק': 2 ג'יגה אבל זה מספיק כי יש לי PSP למשחקים וiPod למוסיקה.

אני: חשבתי שחשוב לך לשמור על אפשרויות פתוחות?.. אבל נניח שהיה לך 8 ג'יגה, iPod מובנה ומשחקים עם גרפיקה שלא היתה מביישת חברות כמו EA Sports?

ק': לא משנה מה תגיד, לא תצליח לשכנע אותי! שונא אייפון, LG RULEZ!! קח ותראה בעצמך מה זה פלאפון אמיתי..

[לקחתי.. בחנתי.. זרקתי איזו מילת עידוד – "פשששש".. שלחתי מבט מלא משמעות.. ואז…]

אני: אפשר שאלה קטנה..?

ק': דבר!

אני: אם אתה כל כך אנטי אייפון..

ק': נווווו?!

אני: למה ערכת הנושא שלך מעלה בי תחושה מוזרה של דה ג'ה וו?…


וכל מילה נוספת מיותרת.

3 תגובות על איפה תוכלו למצוא LG עם מסך מגע? באפסנאות!

  1. מאת איתי:

    חחחחח….ענק .
    אבל אני חייב לומר שהקרדיט לאפל (לאו דווקא אייפון).
    אין מה לעשות , אפל אדירים.

  2. מאת iPhoner:

    יש לי סיבה להשקיע בתגובה או שהניק שלי מספיק?

  3. מאת Mr.Goo:

    חחח יש ערכות נושא כאלה גם לנוקיה שלי…

כתיבת תגובה

