ואן גוך מתחיל להודות בטעויות

אם ואן גוך היה קורא את הפוסט הבא, רוב הסיכויים שהוא היה מחכה כמה שנים לפני שהיה מחליט לכרות לעצמו את האוזן ולא איבר אחר בגוף נניח… את האצבע?

נתחיל בחידה: מה קורה כשמחברים תאונת דרכים וUSB?

את התשובה תוכלו למצוא באתר gizmodo אצל בחור בשם ג'רי ג'לאווה. ג'רי עבר תאונה "שלא היתה צריכה לקרות" [יותר מדי גלגל"צ] עם האופניים שלו וכתוצאה מהתאונה הוא איבד את אצבעו ביד ימין. בד"כ כל בן אדם נורמלי היה מניח לזה או שם אצבע תותבת [אפילו שחורה בשביל הצחוקים] אבל כמובן שאם זה היה המקרה לא הייתי יושב ב2 בלילה וכותב על זה פוסט.

מה שנחמד בג'רי וחולני לנו זאת העובדה שהוא הפך את האצבע שלו לdisk on key [נייד מן הסתם] בנפח של 2GB.. כן כן..2GB!

שכחתי לציין עובדה קטנטנה שאולי תשלים את הפיסה האחרונה בפאזל הצבעוני של חייו, ג'רי הוא קצת [אבל ממש טיפונת] חננה ופריק מחשבים כך שזה טריוויאלי לחלוטין עניין ה"אני דוחף את האצבע שלי לתוך מחשבים כדי להעביר קבצים".

 קצת תמונות בשביל להכניס אתכם לאווירת הגועל..[נשבע לכם לא נגעתי!]

 

במקום ג'רי הייתי מנצל את ההזדמנות ומבקש שיכרתו לי את כל האצבעות כדי שיהיו לי 20GB פנויים בכל זמן נתון [אם כבר..] וחוץ מזה כמובן שגם הייתי מנצל את העניין למטרות זדוניות כמו הטרדת אנשים ברכבת או העתקת קבצים מסווגים מהצבא ומכירתם לחיזבאללה [בתקווה שהם יקחו לי רק את האצבעות במקרה הזה..]. לחבר'ה שנכנסים לבלוג מעזה – לא לקחת ברצינות!!!

3 תגובות על ואן גוך מתחיל להודות בטעויות

  1. מאת a/s:

    כתבה לא משהו וגם לא קשורה לעיצוב.מקסימום לרואים חדשות או משהו כזה

  2. אני עדיין לא כתב בYNET כך שאם השפה לא גבוהה והכתיבה משעממת אפשר להאשים את המורה שלי ללשון והבעה מהתיכון.
    אני מצטט מהשורה העליונה בבלוג "בלוג משעמם וחסר תכלית על עיצוב גרפי..בלה בלה..ועוד נושאים לא קשורים!", "נושאים לא קשורים" כוללים בין השאר את הפוסט הזה כך שאני מכוסה מכל הכיוונים.😆

  3. מאת iPhoner:

    איזה אנשים חולים יש בעולם…צריך להביא אותו לארץ!
    בטוח הוא עשה את זה רק כי לחברה שלו יש יציאת usb..:)

כתיבת תגובה

