קוקה-קולה Enjoy!

אני לא חסיד גדול של קוקה-קולה, אבל אני כן סוגד לחברת קוקה-קולה שמצליחה להפתיע כל פעם מחדש עם פרסומת כובשת שמצליחה לגרום לצרכן שלה להזיל ריר [ולהספיק לנגב עם החולצה לפני שמישהו שם לב].

בטוח יצא לכם להיתקל באחת הפרסומות של קוקה-קולה שבה מוצג בקבוק שבדיוק יצא מהמכונה וכולו מזיע ונוטף מלא טיפות מים בכל ס"מ רבוע שקיים עליו [ובטח התאכזבתם כשניסיתם ישר אחרי זה להכניס בקבוק למקפיא ולהוציא שיפשיר בחום המטורף שהיה השבוע כדי לקבל את אותו אפקט]. אז איך הם בכל זאת עושים את זה?!

היוטיוב ישא את דברו:

8 תגובות על קוקה-קולה Enjoy!

  1. מאת אור:

    מצחיק אחד..
    הייתי בטוחה שהולך להיות איזה הסבר פיזיקלי של מה צריך לעשות בשביל זה.. כל מיני מבחנות מתפוצצות וכאלה.. לא פוטושופ:)

    שבוע מעולה!

  2. מאת אור:

    אה, ו-
    הגדלת את הכתב, וזה אחלה!
    [או שהתרגלתי, וגם זה בסדר מבחינתי:)]

    ואין לי מושג איך יצא לי סימן שאלה במקום ה-פ של הפוטושופ בתגובה למעלה..

    [מקפיצה לך את מספר התגובות]

    ושאלה- לאיזה אתר גדול הבלוג שלך שייך?

  3. זה בלוג לעיצוב גרפי לא ליוצאי תואר הנדסת מבחנות בטכניון!
    וברור שהגדלתי את הפונט, התחלתי לקבל תביעות מאנשים שק]ץ להם המס' בגלל הבלוג..

  4. מאת איתי:

    דבר ראשון אחלה כתבה , תביא עוד כאלה …
    דבר שני , אני מוחה על כל הערה שנאמרת על הטכניון.

    (ואין בכלל דבר כזה הנדסת מבחנות)

  5. מאת iPhoner:

    הבעיה היחידה שיש לי עם הכתבה היא שאתה לא אוהב קוקה קולה…אתה מוזר!
    סרטון מגניב אבל למי יש כח לשכפל את הlayer של הטיפה ולשנות גדלים 800 פעמים?!

  6. מאת jeremy:

    אבל אני רוצה בקבוק שמזיע FOR REAL !

  7. איתי – בטח שיש כזה תואר!לומדים אותו במדור 7 בקומה התת-קרקעית במבנה המרכזי.

    iPhoner – אני לא מוזר, אני פשוט מעדיף משקאות שלא יאכלו לי את השיניים תוך כדי, כמו "קריסטל" לדוגמא..

  8. מאת וקנין:

    זה עבודה ערבית… לא יותר פשוט להשפריץ עליו עם שפריצר כמה פעמים??

כתיבת תגובה

