כל אחד והחבר הסטיקמן שלו

ביום שישי האחרון ישבנו אני והחבר'ה שלי בבית של אחד מהם [מנהג מגונה שאנחנו משתדלים להתמיד בו בשבתות] ובאיזשהו שלב התחיל להיות לנו משעמם [זאת אומרת, מהרגע שהגענו לשם]. בזמן שחשבנו מה אפשר לעשות נכנסה א' [שוב השמות הבדויים כדי למנוע התנקשויות מיותרות ולא, לא מדובר על א' מבית הנשיא..]. קצת פרטים על א': היא לבנה, יש לה משקפיים ו..היא רזה.. כמה רזה? פה בדיוק נכנס חבר שלי [א.ב ג'וש] עם רעיון מצוין להפגת הצ'יעמום: "כל אחד בתורו בסבב יצטרך להגיד לא' כמה רזה היא!" [איזו הברקה!] הנה כמה מהיציאות המובחרות שעפו שם:

1. א' את כל כך רזה שכשאת מתיישבת על הספה היא לא שוקעת!

2. א' את כל  כך רזה שבתמונת פרופיל שלך בפייסבוק מופיע קו…

3. א' את כל כך רזה [בהשפעת פסח] שאם תקחי שתי מצות ותנופפי בהן למעלה ולמטה את תצליחי לעוף!

4. א' את כל כך רזה שכשאת נכנסת לרכב ולא חוגרת האזעקה לא מתחילה לצפצף!!

5. א' את כל כך רזה שאם את אוכלת בוטן יש לך בליטה בגב.

6. א' את כל כך רזה שאם תתחילי לרוץ כלבים ירדפו אחרייך להחזיר אותך לבעלים שלך…

7. א' את כל כך רזה שאם מלטפים אותך נשארים עלייך סימנים כחולים.

8. א' את כל כך רזה שביום הזיכרון תולים עלייך דגל ומורידים לחצי התורן…

9. א' את כל כך רזה שהדיג'יגדל שלך הוא נוצה! [יש לנו גם אנשים מאותגרים שכלית בחבר'ה..]

10. א' את כל כך רזה…דיי את פשוט רזה מדי…

מי לא היה רוצה חברים כמונו?!

אם יש לכם עוד רעיונות כמה רזה א' אתם מוזמנים להוסיף בתגובות, היא תשמח!

7 תגובות על כל אחד והחבר הסטיקמן שלו

  1. מאת סוסמן:

    דניאל אם עוד פעם אחת תצחק על החברה שלי,
    אני יפוצץ אותך!

  2. בכוונה השתמשתי בשמות בדויים! לא חשבתי שמישהו יבין על מי מדובר..😀

  3. מאת iPhoner:

    חחח אדיר!
    אתה יכול להוסיף גם שא' כל כך רזה שבל"ג בעומר זורקים אותה למדורה!
    אגב,אחרי הפוסט הזה א' עדיין מדברת איתך?…

  4. מאת ל:

    יש לציין שאלו רק 10 הצעות נבחרות מתוך עשרות הצעות שנפלו…
    אם כי התיעוד לא מדוייק,מי לעזאזל זה ג'וש?לא רוצה שיקראו לי ג'וש..
    לתשובת IPHONER, א' איבדה את קושר הדיבור, זה מצריך יותר מדי חמצן שאפשר לנצל אותו להפעלת כלל המערכות בגוף, שכן הן לא מופעלות על מזון..
    ולכן התשובה לשאלתך היא לא. א' לא רק לא מדברת איתו, היא פשוט לא מדברת.

  5. מאת אור:

    טוייב..
    |תוהה לעצמי אם אני מכירה את א'|
    🙂

  6. iPhoner – בדקתי את העניין השבת ולא, חוץ מלצחוק מהמכות שחבר שלה פיצץ אותי לא זכיתי לתגובה ממנה…

    ל' – ג'וש זה שם בדוי כמו א'!

    אור – הפסד שלך אם לא.

  7. מאת א':

    החלטתי שהגיע הזמן שאשא דברים לאומה… החרפה הזאת לא יכולה להמשך.
    ל' ודניאל צאו מהסרט שלכם, שניכם עדים שאני לא מפסיקה לאכול… זה שאני לא משמינה זה לא אשמתי…
    לאייפונר, אני שקלתי ברצינות תהומית לחדול מלדבר עם דניאל אבל ההתחנפות שלו בהערה האחרונה הצילה אותו…
    ואחרון הכי חביב, סוסמן, תודה על הסנגוריה… 🙂

כתיבת תגובה

