ג'ק ספארשופ! [אוי השנינות…]

כל אחד שמכיר אותי אפילו קצת, יכול לראות בתוך זמן קצר שמשהו לא בסדר אצלי [זאת אומרת, מעבר לתחביב הבנאלי שלי לגדל צנוני מחמד]. יש לי איזה קטע מוזר של שמיעה וזמזום פסקולים מסרטים [מה שמתחבר מצוין עם השריטה לראות סרטים טובים 8 פעמים]. השבוע יצא לי לראות בפעם השישית והשביעית את הטרילוגיה המדהימה של שודדי הקאריביים ולשמוע את הפסקול של הסרט השלישי ["At world end's"], שכתב הנס זימר [יכול להיות שהוא גרמני?!]. על הפסקול אני ממליץ בחום גם למי שלא התחבר לסרט [סאבי?].

כמו שהספקתם לראות מכתבות קודמות, הסיבה שאני מספר לכם את כל זה [מעבר ליכולת הבלתי רגילה שלי לתת ביקורות על נושאים שלא קשורים לעיצוב גרפי] היא כדי להציג בפניכם עוד עבודה מצוינת [ככל הנראה מבית היוצר של אותו חבוב מהג'וקר[שופ] – ללא ספק בחור מוכשר]. הפעם המעצב לקח פרצוף של חבר והפך אותו לדמות המרכזית בשודדי הקאריביים – ג'ק ספארו [שאגב השמועות אומרות שב 2012 יצא סרט רביעי בסדרה שיבוסס כולו על ג'ק].

5 Responses to ג'ק ספארשופ! [אוי השנינות…]

  1. a.s הגיב:

    יפה מאוד אהבתי

  2. Mr.Goo הגיב:

    אחד הגברים הגדולים שראיתי! יש למעצב הזה פורטפוליו?

  3. iPhoner הגיב:

    עבודה מדהימה! הסרטון 4 דקות, מעניין כמה זמן לקח לו באמת להכין את העבודה?…

  4. Mr.Goo – לא יודע בקשר לפורטפוליו, אבל אי מייל יש לו [מופיע בסוף הסרטון].
    iphoner – אני מניח שבין שעה לשעתיים אלא אם כן הוא עבד על סטרואידים…

  5. יעל הגיב:

    איזה מגניב ג'ק ספרו הוא ניראה אמיתי…

כתיבת תגובה