התחפושת שלי לפורים! ואין מילים להוסיף…

.             .

מגניב

6 תגובות על התחפושת שלי לפורים! ואין מילים להוסיף…

  1. מאת פז:

    תחפושת אדירה!!!

  2. מאת iPhoner:

    איזה תחפושת טובה! אתה עשית?

  3. לא, ביקשתי מאפל שישלחו לי את התחפושת ובתמורה אני אפרסם תמונות בבלוג..:mrgreen:

  4. מאת אור:

    תחפושת אדירה!
    ושאלה: היה נח להסתובב עם זה כל היום/הערב?

  5. מעבר למסה העצומה של האנשים שרצתה להצטלם עם האייפון האנושי?
    לא, לא ממש..

  6. […] להיות בו כל מה שתרצו ויותר. אחרי ההצלחה הפנומנאלית שלי בתור אייפון בשנה שעברה חשבתי שאין מצב בעולם שאצליח להתעלות על עצמי ולהכין […]

כתיבת תגובה

