רגילה לא רגילה..

[החבר'ה שלי בבסיס מימין לשמאל- הטבח, האפסנאי, הרס"ר-כמובן,  המש"ק מודיעין והפקל"שית]

כן כן, "לכל התחלה יש סוף" וגם השבוע הקצר הזה נגמר ונשרף..

איך אני יכול לסכם את הרגילה הזאת?

התשובה מונחת במרחק גלילת עכבר מכם! אמנם עצוב להודות בכך, אבל את רוב השבוע העברתי בכתיבת פוסטים בשבילכם בבלוג [המטורף  – אני מוכרח לציין] הזה.

אבקש את סליחתכם [ואת סבלנותכם והבנתכם וכל מה שנגמר ב"כם"], כי ככל הנראה בשבוע הקרוב [-עד חמישי בתקווה שלא יפתיעו אותי גם באיזו שבת] לא יתפרסמו מאמרים חדשים. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא, להגיב, לכתוב לי מיילים [בלי קללות] על עוד נושאים שהייתם רוצים לשמוע עליהם [כמו שיזם החלוץ הראשון, ידידי משכבר הימים ג'וש] .

לאלו מכם שהספיקו להתמכר לבלוג [ואני בטוח שהפניה פה היא למספר לא מבוקר של אנשים], אני יכול רק להמליץ שתתפסו את עצמיכם בידיים, תעיפו את הממחטות האלה מהאף שלכם ולכו תמצאו לעצמם חיים עד יום חמישי!!

מבטיח פיצוי הולם בסופ"ש!

שיהיה לכולם שבוע טוב.

תגובה אחת על רגילה לא רגילה..

  1. מאת אבירם:

    יאללה! מחכה לפיצוי..

כתיבת תגובה

