רחוק מהציביליזציה קרוב לטבע!

אז כמו שכבר הבנתם, השבוע אני ברגילה. כחלק ממנהגי בקודש ואני בטוח שגם שלכם חיפשתי מסלול נחמד לעשות בארץ עם חברים [מה לעשות? רגילה קצרה].

מכיוון שירד גשם נבצר מאיתנו לעשות מסלול ארוך [באסה רצינית כי היינו צריכים לקצר את עניין המסלול וללכת לראות סרט ביס-פלאנט במקום, שאגב זה הקולנוע הכי אדיר בארץ!] ולכן חיפשנו ומצאנו מסלול קצר ליד קרית ביאליק שנקרא "עין אפק". המקום עצמו באמת מדהים והחברה המוכשרת שלי הוציאה משם אחלה תמונות, אבל כשהגענו והביאו לנו מפה של המסלול לא יכולתי שלא להתייחס לעיצוב הלא כ"כ ריאלי שלה מכיוון שלאחר השוואה קטנה ותוך כדי המסלול נפלה עלינו האמת הכואבת.

המפה כמו שקיבלנו אותה [ברור שבלי המספרים..]:

[לצפיה בגודל המלא של המפה כנסו לפה] -ורק תגידו שאני לא משקיע בכם..
—————————————————————-

בתיאום למספרים על המפה:

1. בחלק גדול מהמפה מסומנים אנשים הולכים. כשהגענו לשם לא רק שהיינו לבד, גם היינו צריכים להתקשר לאחראים שם כדי שיפתחו לנו את השער..

2. מאיזושהי סיבה מסומן במקום פרסה של סוס, או סוג של אודיטוריום פתוח כשבפועל יש שם רק ספסל..

3. זאת מערה?! כי עד שלא שאלנו ואמרו לנו שזה מוביל מים באמת האמנו שיש מערה שאנחנו מפספסים!

4. אף אחד לא אמר שיש טרמפולינה בסוף המסלול! הייתי לוקח את אחיין שלי🙂

5. הספסל שם הרבה יותר קטן ממה שהוא נראה ובטח שלא מתאים לארבעה אנשים..

6. הדבר היחיד שבאמת פרופורציונאלי במפה הזאת אלה הדגים, הם ענקיים!! משום מה כתוב שזאת "בריכת זלצר" – כשניסינו לקרוא לדג "יו זלצר! מיי ברוד'ר פרום אנוד'ר מאד'ר", הוא פשוט התעלם [באותו רגע חטפנו שוק תרבות כי בד"כ הם עונים].

7. ספסל או במה?.. [היה לנו קטע עם ספסלים בטיול הזה]

8. ירד כל אותו היום גשם ובאמת שלא היתה טיפת מים בבאר הזאת חוץ מטיפות האף של חבר שלי.

9. אתם פשוט חייבים לקרוא את השלט הזה:

או כמו שחבר שלי טרח להגיב בפייסבוק [ואני בטוח שזה פחות או יותר מה שעולה גם לכם בראש]: "מי הפותחי צאקרות שרשמו את החרא הזה?!".

10. החרקים שם אמנם לא בגודל של החרקים מ"קינג קונג" כמו שהם מסומנים, אך בהחלט מציקים לא פחות..

—————————————————————-

סה"כ באמת מסלול יפה.. ממליץ בחום!

5 תגובות על רחוק מהציביליזציה קרוב לטבע!

  1. מאת יעל:

    זה נראה כמו פארק מים…
    כתבה מצחיקה תודה!

  2. מאת רז:

    בץץץ אחד הטוביםםםםם
    אהבתי ביותר!!! תחלס עשית לי ממש חשק ללכת לשם ולראות את המקום עם המפה שלך ביד.. חחח
    ותחלס, זה הטיולים הכי קורעים ושהכי זוכרים כי כשהכל חלק אין יותר מדי מה לזכור.. חחח
    אז אני בטוחה שזה היה שווה כל רגע…
    אגב, איפה נמצא בדיוק המקום הזה?? לא שאני אגיע אליו בחצי שנה הקרובה אבל בכל זאת..

  3. מאת a.s:

    הומור משובח תמשיך ככה .הייתי רוצה ליראות יותר כתבות וביקורות על עיצוב מיקצועי

  4. רז, המקום עצמו הוא ממש בכניסה לקרית ביאליק, עוברים ליד בית הקברות והמסלול משמאלו.
    ———————————————————————-
    a.s כתבות על עיצוב לוקח יותר זמן לכתוב אבל תהיה בטוח שבקרוב מאוד תתפרסם כתבה גדולה!

  5. מאת יהונתן:

    היי, הייתי שם,
    אני מאשר את כל מה שדניאל כתב,
    הוא שכח שציין שרשום שהטיול נמשך בין שעה ל שעתיים,
    שתכלס זה נכון,
    אם מתחשבים בעובדה שאתה נכה, עיוור והכיסא גלגלים שלך והמקל ראיה
    נתקלים כל הזמן נתקע "בהגשר הקמנו בשבילך" בספק אם יתנו לך לעלות
    כי אם אני לא טועה אז כיסא גלגלים נחש להצטופפות…

    אחלה כתבה!
    פעם הבא אולי כדי לעשות טיול טיפה יותר אתגרי, או ארוך יותר
    (של 20 דקות לפחות..)

כתיבת תגובה

