העידן הקדום

כמו לכל אחד, גם לי היתה תקופה אפורה בחיים. כמובן שמה שהביא לסופה היה קבלת האייפון [אנחת רווחה] דור ראשון לפני שנה וחצי [ומאז חשוב לציין שאני אדם שונה לגמרי ממה שהייתי למרות שעדיין קיים העקצוץ הטבעי להשגת הדור החדש].

באותה תקופה הסתובבתי עם סוני אריקסון k610i ומכיוון שאסור לירוק לבאר שממנה שתית אני אשמור על זכות השתיקה.

לזכותו יאמר שהוא שירת אותי נאמנות – אפס תקלות במשך שנה [אכן הישג מכובד לפלאפון]. כאות הוקרה החלטתי ליצור למכשיר תמונת דיוקן בפוטושופ [מה אתם רוצים? הוא היה החבר הכי טוב שלי במשך שנה..] וזה מה שיצא:

[לכל המקפידים, זה99% פוטושופ ולא 100% בגלל הרקע שלקחתי מWindows..]

3 תגובות על העידן הקדום

  1. מאת DanS:

    שכחת לציין מי קנה לך את האייפון .ומתי יש משהוא על הhtc

  2. מאת Daniel:

    מה יש לכתוב על הhtc? סתם מכשיר מעפאן! 8)

  3. מאת DanS:

    צוחק מי שצוחק אחרון

כתיבת תגובה

